11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün babası Ahmet Hamdi Gül’ün cenazesine katılamayan Eski Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın cenazede olmayışı dikkat çekti.Arınç, dün Twitter hesabından, “11. Cumhurbaşkanımız Sn. @cbabdullahgul’ün muhterem babası Ahmet Hamdi Gül’ün vefatını teessürle öğrendim. Merhum Ahmet Hamdi Gül’e Allah’tan rahmet; başta Sn. @cbabdullahgul olmak üzere, tüm ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum” yazdı.
‘MANİSA’DAYIM, ARABAM YOK’
Ancak bugün cenazeye katılmayan Arınç neden gitmediği sorularına cevap verdi.. Arınç, “Manisa’dayım. Buradan Kayseri’ye gitmek, öğle namazına yetişmek kolay değildi. Gidemedim. Altımda arabam yok. Allah rahmet eylesin, makamı cennet olsun” dedi. “Makam aracınız yok mu” sorumuza ise Arınç, “Makam aracımı Ankara’da bırakmıştım. Manisa’ya uçakla geldim. Burada başka programlarım da vardı” yanıtını verdi.
MANŞET
22 Haziran 2026MANŞET
22 Haziran 2026MANŞET
22 Haziran 2026MANŞET
22 Haziran 2026MANŞET
22 Haziran 2026MAGAZİN VİDEO
22 Haziran 2026YAŞAM
22 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.